עוגת תפוזים וקוקוס ללא גלוטן

כשמורידים צריכת גלוטן מהתפריט, יש לשים לב לא להשתמש בקמחים “רקים” מכל תוכן חיוני,

כמו קמח תפו”א, קמח טפייוקה, קמח תירס ועוד.

כמו גם להמנע מהטעות השכיחה שיש במתכונים רביםשל מאפים ותבשילים והיא הוספת גרעינים ואגוזים שיש בהם אומגה 3 כמו פשתן, צ’יה, אגוזי מלך. חימום גרעינים ואגוזים הופך את חומצות השומן החיוניות למחומצנות ומזיקות (ישנם באתר ברטונים ומאמרים בנושא)

העוגה מאוד מאוד טעימה ובהחלט כיף לאכול ממנה ולשלב אותה באיזון בתפריט,

אך חשוב לתרגל כחלק מלמידה שמתקיימת ב”תודעה מזינה”, שינוי הגדרות, “במקום מתוק בריא” , “מתוק פחות מזיק”, חברי “תודעה מזינה” מבינים מדוע שינוי ההגדרות ככ חשוב ומהותי להצלחה ולחוויית האושר והשחרור מכל המיותר

למרות שבעוגה 3 תפוזים שעשירים הויטמין סי, את הויטמין החיוני נקבל באכילת פירות וירקות טריים ולא במאפים ותבשילים:)

לכן חשוב לשלב בתפריט היומי פירות וירקות טריים ומלאי חיוניות באיזון הנכון לגוף ולנפש.

לבריאות ולחיי החיוניות:)

☼ֹ————————————————————————☼

עוגת תפוזים וקוקוס ללא גלוטן

אופן ההכנההחומרים
לערבב את החומרים היבשים בקערה300 גר קמח שקדים
100 גר שבבי קוקוס
שקית אבקת אפיה

☼ֹ————————————————————————☼

להקציף ביחד את הביצים עם הסוכר
3 ביצים
1/2 כוס סוכר דמררה או סוכר קנים או
סוכר קוקוס

☼ֹ————————————————————————☼

להוסיף לביצים המוקצפות ולהמשיך לערבב/ להקציףכוס מיץ תפוזים (מכ3 תפוזים)
5 כפות שמן קוקוס
כמה טיפות תמצית וניל לפי הטעם

☼ֹ————————————————————————☼

לאחד בין המרכיבים הרטובים והיבשים, לערבב לכדי תערובת אחידה ולהעביר לתבניות מאפינס/ תבנית רצויה אחרת
1800 כשעה ב

לשיתוף: